Шановні покупці. З технічних причин сайт тимчасово не обслуговується.

спиці для велосипедів

На сторінці:
Сортувати:
спиці для велосипедів

Спиця є дуже важливим елементом колеса

Так як це сполучна ланка між ободом і втулкою або маточиною, то основне завдання спиці – це забезпечити міцність і твердість колеса, зберігаючи при цьому його форму, рівномірно перерозподіляти навантаження по всьому краю, і, в якійсь мірі, грати роль амортизатора.

За своєю формою спиця являє собою тонкий стрижень, що має вигин (плече) зі штампованої головкою (як капелюшок цвяха у) на одному кінці і різьбленням на іншому.

Кріпиться спиця плечем з голівкою до фланця втулки і пригвинчується до обода спеціальною гайкою (ніпелем). Різьба на спиці може бути накатаній або нарізний. Нарізна різьблення послаблює цю частину спиці, що призводить до частих поломок. Накатана різьба більш міцна і надійна.

Ніпель може виготовлятися з бронзи, алюмінію або сталі.

  • Алюмінієві ніпеля найлегші, але і найдорожчі.
  • Ніпеля з бронзи – практично не прикипають, що дозволяє спростити заміну спиць на колесі.
  • Сталеві ніпеля найдешевші, але фахівці не радять їх здобувати і використовувати.

Як правильно вибрати спиці велосипеда

Спиці розділяються по декільком факторам.

За видами:

  • Катані спиці – найпоширеніший вид. Через простоти процесу виготовлення (довгий металевий прут ріжеться на шматки потрібної довжини. З одного боку нарізається різьба, а з іншого штампується капелюшок і загинається плече) відрізняються своєю дешевизною.
  • Плоскі спиці – відрізняються від качаних лише плоскою формою, що полегшує вагу спиці, але при цьому не знижує міцність (так як мають пристойну завширшки) і на вигляд виглядають більш ефектно.
  • Тягнуті спиці – найбільш міцні, легкі і жорсткі. Виготовлення таких спиць більш складне (прут витягується з цільного шматка металу під впливом високих температур) і тому вартість їх найвища. Головна перевага в тому, що такі спиці майже не можна зігнути або переламати, це дозволяє колесу не змінювати свою форму при раптовому наїзді на камінь або корінь.За матеріалами:
  • Сталеві спиці – найпоширеніші і недорогі, дуже часто виготовляються з нікелевим напиленням.• Хром – молібденові спиці і спиці з високолегованої сталі – міцні і відносно дорогі.
  • Титанові спиці – найдорожчі, але і самі міцні. Литі спиці з титану застосовуються в тріалі і даунхиле для компенсації величезних ударних навантажень.
  • Спиці з вуглепластикового волокна – дуже легкі, міцні і дорогі, тому застосовуються в основному для гоночних байків.

Купити спиці за доступною ціною

Спиці змінного перерізу:

  • Single-butted (одинарний баттинг) - мають потовщення кінця з головкою. Використовують дуже рідко.
  • Double-butted (подвійний баттинг) – мають тонку середину і потовщені кінці. Економлять вагу, не втрачаючи при цьому еластичності.
  • Triple-butted (потрійний баттинг) – застосовується для туризму з вантажем або при їзді тандемом.
  • Аеродинамічні (еліптичні) - це спиці double-butted у яких тонка частина має переріз у вигляді еліпса. Завдяки такій формі спиця стає більш аеродинамічній.
  • Аеродинамічні (плоскі) спиці - у них більш виражений аеродинамічний (плоский) профіль, ніж у попередніх спиць. Однак ці спиці не можна встановити на звичайні втулки, вони занадто широкі і не пролізуть в отвори на фланцях.

Розмір вибирається спиці залежить від діаметру обода, величини втулки, типу спицевого набору і виду спицевки.

Стандартна кількість спиць на сучасних шосейних велосипедах – 24 і 28, на гірських – 32, на дорожніх – 36.

Кваліфіковану консультацію з усіх питань, що цікавлять вас, ви можете отримати у професійних менеджерів нашого інтернет – магазину Velo Trend. Доставка куплених у нас спиць здійснюється у всі регіони України.